نقطه های ثابت برای نگاشت های از نوع کانان گسترش یافته در فضاهای منجر گسترش یافته

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بوعلی سینا - دانشکده علوم پایه
  • نویسنده محمد برهمند
  • استاد راهنما اسماعیل فیضی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

در این پایان نامه به معرفی نگاشت کانان تعمیم یافته در فضای منجر تعمیم یافته پرداخته و وجود نقطه ثابت را برای این نگاشت ها بررسی می کنیم. همچنین نگاشت های کانان در فضای متریک فازی را تعریف کرده و آن را تعمیم می دهیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های انقباضی تعمیم یافته در فضاهای gpـ متریک

در این پایان نامه دو قضیه نقطه ثابت را روی نگاشت های تعریف شده در فضاهای gpـ متریک gpـکامل اراپه می دهیم که در خاصیت انقباضی تعمیم یافته توسط توابع نیم پیوسته بالایی معین صدق می کنند.بعلاوه برخی از کاربردهای قضایا را با مثال نشان می دهیم.

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های انقباضی تعمیم یافته در فضاهای متری مرتب

در سال های اخیر، نتایجی از قضایای نقطه ثابت بسیاری در فضاهای متری جزئاً مرتب به دست امده است. نخستین قضیه در این جهت متعلق به ران و رویرینگز در سال 2004 است که انها کاربردهایی از ان را در معادلات ماتریسی ارائه دادند پس از ان لوپز و نیتو در سال 2005 نتیجه ران و رویرینگز را گسترش دادند و ان را برای اثبات وجود جواب یکتا برای یک معادله دیفرانسیل معمولی با شرایط مرزی متناوب به کار بردند . فرض کنید x...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت و قضایای همگرایی ضعیف برای نگاشت های پیوندی تعمیم یافته در فضاهای هیلبرت

در این پایان نامه در فصل اوا مفاهیم مقدماتی را بیان کردیم و در فصل دوم نگاشت های غیر انبساطی و غیر پخشی و پیوندی را تعریف کرده و قضیه نقطه ثابت تعمیم یافته و برخی قضایای نقطه ثابت و قضیه ارگودیک غیر خطی را برای این نگاشت ها ثابت میکنیم و در فصل سوم یک رده از نگاشت های غیر خطی به نام نگاشت های پیوندی تعمیم یافته را تعریف می کنیم که شامل نگاشت های غیر انبساطی و غیر پخشی و پیوندی می شوند. سپس قضای...

نظریه نقطه ثابت برای انقباض های گسترش یافته روی فضاهایی با دو متر

این پایان نامه برخی قضایای نقطه ثابت را، برای انقباضها روی فضاهایی با دو متر، ارائه می دهد. به علاوه ، قضایای مشابهی برای هموتوپی های انقباضی گسترش یافته روی این فضاها، با جزئیات بیان می گردند. در واقع این نتایج، بسطی از روش استمرار گراناس برای نگاشتهای انقباضی برای فضاهای مجهز شده به دو مترمی باشد. انگیزه به وجود آمدن این نتایج از مطالعه معادلات دیفرانسیل در فضاهای باناخ ناشی شده است.

15 صفحه اول

نقاط ثابت تقریبی و قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های نامبسوط تعمیم یافته سوزکی در فضاهای باناخ و فضاهای تعمیم یافته

بعلاوه این نتایج به فضاهای cat(0) تعمیم داده می شوند. همچنین نتایجی درباره نقاط ثابت و همگرایی تکرار مان-گونه نگاشت های سوزکی-نامبسوط تعمیم یافته در فضاهای cat(0) ارایه می گردند.

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های از نوع ? - ? انقباض

ابتدا وجود و یکتایی نقاط ثابت بررسی شده و سپس قضایای نقطه ثابت در مورد اثبات وجود و یکتایی جواب یک معادله دیفرانسیل با مقدار مرزی نوسانی بکار برده شده اند. یک مفهوم جدید از نگاشت های از نوع-?-?انقباض معرفی شده و قضیه نقطه ثابت را برای برخی از نگاشتها در فضای متریک کامل ثابت می شود.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بوعلی سینا - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023